بازدید مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از زندان یاسوج

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، عفو و سجل قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشوراز اندرزگاه نظامیان و قسمتهای مختلف زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد؛ شیرود بزرگی مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به همراه سید علی ملک حسینی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و ارائه گزارشی از وضعیت امر زندانبانی بالاخص رسیدگی به زندانیان اندرزگاه نظام با توضیحات منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان از زندان یاسوج بازدید کردند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه وبویراحمد با رائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای ارائه شده به زندانیان و برنامه ای پیشگیری از آسیبهای درون زندان ها گفت: اهتمام و تلاش مجموعه زندان ها رسیدگی به مطالبات قانونی زندانیان و رعایت اصل تکریم و حقوق شهروندی آنان است.

بیژنی عنوان داشت: ما بر این عقیده ایم که با اقدامات پیشگیرانه در زندان از جمله فعالیتهای فرهنگی و تربیتی و ارائه آموزشهای مهارت برای زندانیان در ارتقاء نظم و امنیت و جلوگیری از آسیبهای درون زندان ها توفیقات خوبی بدست آورده ایم.

مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم، عفو و سجل قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشورنیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش و برنامه های فراگکیر آموزشی و فرهنگی برای زندانیان به خصوص توجه ویژه به زندانیان اندرزگاه نظام گفت: تمهیدات و برنامه های خوب و مناسبی در موضوعات مختلف ز حیث فضای مناسب و زیبا سازی اندرزگاهها و همچنین توجه به رفاهیات زندانیان و ارائه برنامه های مهارات و اقدامات فرهنگی ملموس و مشهود است.

انتهای خبر/

بازدید مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از زندان یاسوج

بازدید مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از زندان یاسوج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha